Vásárlás és Bérlés menete, költsége

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van vásárolni, illetve bérelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A bérlés igénybevételére bérleti szerződés megkötése szükséges!

A Bérlő csak olyan természetes személy lehet, aki magyar állampolgár vagy Magyarországon bejegyzett gazdasági szervezet (cég vagy vállalkozás). A Bérlő köteles a regisztrációkor, a rendelés leadása során az aktuális, érvényben lévő valós adatait megadni! Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy valótlan vagy nem saját adatok lettek megadva, azonnal törli a rendelést.

A felek megállapodnak abban, hogy a Bérlő a megjelölt időtartamra bruttó bérleti díjat fizet, amelyből meghatározott összegű foglalót fizet.

A bérleti díj 20%-át foglalóként kezeljük. Abban az esetben, ha a bérleti szerződés a Bérlő hibájából meghiúsul, az összeg nem jár vissza! Amennyiben a bérleti szerződés létrejön, az összeget a  bérleti díjba számoljuk. 

A bérleti szerződés a bérlés megkezdésének (átvétel) időpontja előtt 30 nappal mondható le díjmentesen. A Bérlő hibájából bekövetkezett 30 napon belüli lemondásnál a bérleti díj 20%-át foglalóként kezeljük és az összeg nem jár vissza!

Minden bérelt terméknél a bérleti díjon felül kaució fizetése szükséges, amely a bérelt termék a Szolgáltatónak hiánytalan és sérülésmentes állapotban való visszajuttatása után a Bérlőnek visszajár. A kaució fizetése a termék elvitelekor személyesen vagy shopunkban a bérlés leadásakor szükséges.

A bérlés időtartama lejáratakor – a bérleti szerződés megszűnésekor ­– a Bérlő köteles a bérleti szerződésben megjelölt terméket/ termékeket hiánytalanul, sérülésmentes állapotban visszaadni/visszajuttatni a Szolgáltató részére. Amennyiben a bérlő a bérelt terméket/ termékeket elmulasztja a Szolgáltató részére visszajuttatni, abban az esetben köteles minden megkezdett plusz napért bérleti díjat fizetni és felelősséget vállalni a termékben bekövetkezett minden sérülésért és kárért.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy megszeretné vásárolni, bérelni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
  • Kilométer alapú kiszállítás kérése, mely magába foglalja a dekorációs termék felállítását, összeszerelését (pezsgőállvány, pezsgőfal, virágfal,boldogságkapuk).
    Díja: 150 ft/km oda-vissza
  • személyes átvétel (előre egyeztetett időpontban) dabasi bemutatótermünkben

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben online díjbekérőt küldünk amit később utalással, Paylike vagy bankkártyával is kiegyenlíthet. Az összeg beérkezését követően online számla kerül kiállításra. Rendelését aktíváljuk és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel.
  • PayLike fizetés – bankkártyás online fizetési mód.
  • Készpénzes fizetés bemutatótermünkben
    (2370 Dabas, Szent István út 127) 

Céges adatok:

Kedvezményezett neve: Vitányi Nikoletta
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Zrt.
Kedvezményezett bankszámlaszáma: 11773683-17062424-00000000                                                                                                             Adószám: 58139992-1-33

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a shopunkban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de ezek az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák! A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt található meg.

 Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1-2 munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Egyéb egyeztetés esetén hívja elérhetőségünket a 0620 332 2372 telefonszámon  vagy küldjön e-mailt az info@dekorkellekek.hu e-mail címre.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és személyes fizetésre.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik.

Szállítási díjak:
GLS futárral  történő szállítási díjaink számítása  kilogramm alapúak.  Személyes kiszállítási díjunk kilométer alapú.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a illetékes munkatárs felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Shopping Cart
Scroll to Top